Ekonomija zajedništva – novi pojmovi u ekonomiji
Zajedništvo je duboka težnja ekonomije. Ono je i temelj projekta Ekonomije zajedništva nastale 1991. u Brazilu s ciljem osnivanja poduzeća kojima će se upravljati u duhu nove „kulture davanja“. Ta poduzeća dobit daju u zajedništvo za tri namjene: razvoj poduzeća, stvaranje nove kulture koja će nadahnjivati nove ljude i za pomoć siromasima, da se potpuno reintegriraju u zajednicu. U ovoj knjizi Ekonomija zajedništva predstavljena je kroz nekoliko odabranih ključnih pojmova kojima, dakako, nije izraženo sve njezino bogatstvo. To su: besplatnost, rad, poduzeće, suradnja, sreća, uzajamnost, bratstvo, siromaštvo. Svi zajedno trebali bi osvijetliti sadržaj pojma koji izražavamo riječju „zajedništvo“.
. .
- autor: Luigino Bruni
godina izdanja: 2013.
broj stranica: 171
uvez: meki
format: 14x21cm
cijena: 90 kn
ISBN: 9789537109240
POPULARNE KNJIGE
Zajedništvo i ekonomija – gdje toga ima? 19.veljače, u Zagrebu je bila predstavljena knjiga Ekonomija zajedništva – novi pojmovi u ekonomiji. Dvorana u Gundulićevoj (gimnazija) je bila pretjesna, mnogi i na nogama. Koliko sam razumio, nisu svi prisutni niti bili ekonomisti, poduzetnici ili slično, ali ono što sam primjetio je da ideja i pojam ZAJEDNIŠTVO sve više ljude privlači i zanima, pa bilo to čak (nevjerojatno) i u ekonomiji. Da, moguće je, kako smo čuli iz izlaganja dvaju profesora i docenata a još više iz konkretnih, proživljenih svjedočanstava. Sudionik, Stjepan